12 January 2013

My Birthday!

Hejka!
Jestem po prostu załamana moimi ocenami. Może nie są tragiczne, ale nie są takie jakie sobie wymarzyłam. Na szczęście dzisiaj mam urodziny, i dostałam już prezenty od mamy. Jednym z nich jest książka, której nigdy bym się nie spodziewała. Owszem opowiadałam mojej mamie wielokrotnie o moim blogu. Jak to martwiłam się, że nikt go nie czyta, a później, że mam mnóstwo komentarzy pod postem. Jednak nigdy nie myślałam, że ona bierze jakoś mój blog na poważnie, że nie wiem że to dla mnie jest jak jakaś praca. Wracając do tematu dostałam książkę pt.,,Poradnik dla bloggerów''. Jestem dopiero w połowie, ale na razie jest bardzo interesująca. Nabrała już z niej wiele porad i pomysłów, które wykorzystam na blogu. Autorka tej książki oczywiście sama prowadzi bloga (klik).
Polecam ten cienki, ale bardzo interesujący poradnik ale wszystkich blogerów. Jak przeczytam cały to spróbuję coś jeszcze o nim opowiedzieć.
Dostałam też płytę mojego kochanego Iggy Pop'a, kapcie jeszcze pary książek. A dzisiaj jeszcze przychodzą do mnie koleżanki na takie małe urodziny.



Hej!
Jag är jätte rädd om mina betyg. Kanske de är inte tragiska, men de är inte vad jag drömde. Lyckligtvis fyller jag år idag, och min mamma har gett mig mina presenter. En av dem är en bok som jag aldrig
förväntas mig. Ja, jag har berättat till min mamma många gånger om min blogg. Men jag trodde aldrig att hon tar min blogg på allvar. Jag  fick en bok,,No One Cares What You Had for Lunch. 100 Ideas for Your Blog'' Jag har bara läst halva boken , men hittills är den mycket intressant. Tjejen som har skrivit den boken skriver också en blogg såklart (klik)
Jag rekommenderar denna lilla, men mycket användbara bok för alla bloggare.
Jag fick också en Iggy Pop skiva, par tofflor och böcker. Och idag har jag ett litet  födelsedagparty för mina vänner från Polen. 








A to jest zapowiedz następnego posta :) Zgadnijcie co to?
Om det här kommer handla nästa inlägg :) Gissa vad det är!

3 comments:

  1. czyżby farbujesz koszulę???
    czekam na ekekt i najlepszego:*
    http://beyourselfnotsomeoneels.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Chyba farbujesz ubranko, ale nie jestem pewna :33 Świetny blog! :33 zdjęcia również ,obserwuję i liczę na rewanż amazinglifebyjulia.blogspot.com <3

    ReplyDelete

thank you for all comments :D